Informace k soutěži MoodleMoot 2018 - pro učitele
Zaměření soutěže:
Tato soutěž je zaměřena na tvorbu online kurzů v prostřední Moodle. Nevíte, co je Moodle? Více se můžete dočíst například zde.
Cíl soutěže:
Vytvořit on-line kurz v prostředí Moodle, který bude spadat do jedné z následujících kategorií:
- Planeta Zěmě
- Svět techniky
- Svět v pohybu
- Word of Languages (Svět jazyků)
Kdo se soutěže může účastnit?
Skupina 2-3 studentů pod vedením jednoho učitele.
Jak přihlášení na soutěž probíhá?
- Společně se skupinou studentů se domluvíte na zaměření budoucího kurzu.
- Kontaktujete nás na soutez@moodlemoot.cz, kde se domluvíme na dalším postupu.
Další postup:
- V Moodlu vytvoříme vaší skupince prázdný kurz, který budou studenti naplňovat studijními materiály, činnostmi, nastavovat podmínky průchodem, vytvářet testy. Jednoduše - budou tvořit komplexní a kompletní online kurz.
- Kurz který vytvoříte, vyhodnotní naše komise, která určí tři vítězné týmy.
Co za to:
Vítězné týmy včetně učitelů mají účast na naší konferenci zdarma.
Vítězné
týmy se mohou zúčastnit workshopu z oblasti on-line vzdělávání a e-learningových kurzů. Za účast na workshopu získáte certifikát o absolvování vydaný Moodle Partnerem pro ČR - PragoData Consulting, s.r.o.
Ale co když nevyhrajeme?
Všechny zúčastněné týmy získají přístup do e-learningových kurzů UHK určených ke spolupráci SŠ a VŠ.
Získáte odznak OpenBadge do svého e-portfolia (více informací o e-portfoliích naleznete zde).
Učitel se může zdarma účastnit konference, přestože jeho tým nevyhrál.
Další důležité informace:
- Očekává se, že kurz bude obsahovat více než jen texty a obrázky, ideálně nějaké další studijní činnosti a aktivity, které Moodle nabízí.
- Pro inspiraci jsme pro vás vytvořili ukázkový kurz, který naleznete zde.
- Termín předání kurzů? Do 15.10.2018
- Pokud budete mít další otázky, neváhejte nám napsat na soutez@moodlemoot.cz.
Hodnotící kritéria:
- Logická struktura kurzu (výběr témat, návaznost témat, počet téma).
- Grafické zpracování (přehlednost, smysluplnost, vyváženost grafické a textové části).
- Volba studijních materiálů (relevantnost studijních podkladů, jejich propojení, počet, vhodné umístění).
- Vzdělávací přesah (informační přínostnost kurzu).
- Celkový dojem (zhodnocení kurzu jako celku).